woensdag 16 mei 2007

hoog en droog

Na buiten alles schoon te hebben, was ik binnen ook erg hard bezig geweest. Maar voor de hobby kamer kwam mama even mee helpen. er zijn wel weer 5 grote dozen papier weggegaan en 4 vuilniszakken met rommeltjes die ik dacht te moeten bewaren maar de afgelopen 2 jaar niet meer aangeraakt heb. John had nieuwe planken gemaakt zodat ik wat meer boeken kwijt kon. Kiah vond het een prima idee en heeft zich de hele middag prima vermaakt zo tegen het plafond aan. Ze kon alles overzien had geen last van Lani en je kunt schijnbaar heerlijk op die planken slapen!!! Voorlopig zijn ze nog wat aan de lege kant, maar als het aan Kiah ligt mag dat zo wel blijven!


baci Patricia

2 opmerkingen:

Unknown zei

Zo op de foto zijn de ogen van Kiah wel erg blauw! Zijn ze in het echt ook blauw? Ik ga erop letten ;)

Kiah lag er toen ik even kwam kijken (na al het harde werk in huis) ook heerlijk boven op de plank. Lekker rustig, niemand die je daar stoort!

Liefs

henny zei

Je hebt veel gepoest en opgeruimt in de vakantie hoor goed zo.