vrijdag 18 mei 2007

uiteten met Roxanne en Lieke

Gisteren ben ik met Roxanne en Lieke een lekker avondje uit geweest. Eerst met z'n 3e naar de film: the number 23, een triller, wat eigenlijk niet aan ons besteed is, maar door de lekkere obsessie voor het nummer 23 toch wel erg aantrekkelijk werd. De film was niet zo trillerig als we dachten, bloed viel ook wel weer mee, wel een verrassend plot.....
Daarna uit eten, we wilde een restaurant wat we nog niet gehad hadden en kwamen na een stadswandeling uit op de grote berg, bij de Bergsche tuinen. Een klein restaurant waar het toetje het chocoladetaartje ons over de streep trok! Van het huis kregen we deze hapjes, garnaal met ananas, maar aangezien niemand van ons garnalen lust, heeft het bordje de hele tijd op de tafel gestaan. We hebben lekker gegeten, beetje veel wel en heerlijk bij kunnen kletsten, roddelen en klagen, waarna we nog even op het terras van de Stunt wat gedronken hebben. Rond 12e was ik weer thuis, moe, maar voldaan!!!!! Op naar de volgende keer dames!!!



baci Patricia

2 opmerkingen:

henny zei

Had al gehoord dat het gezellig was .
Lieke staat ook goed op de foto, maar waar is patricia.

Unknown zei

En bedankt Hennie ;)
Hebben jullie ook mijn hand gezien.... Lijkt wel heel erg groot!
Ik was niet zo slim om mijn fototoestel mee te nemen en ik mocht geen foto maken van Patricia dus vandaar, geen foto van Patries....
Maar volgende keer neem ik de mijne mee!

Het was erg gezellig!!!

Liefs xxx