woensdag 5 september 2007

dag 3 en 4

Vandaag twee layout's gemaakt omdat ik gisteren "ziek" uit school gekomen ben. Thuis meteen m'n bed in gedoken en hier tot vanmorgen niet meer uitgekomen was. Ziek tussen aanhalingstekens want ziek kan ik het niet noemen, alleen maar ontzettend veel pijn in m'n buik waarschijnlijk dus iets waar ik niet tegen kan gegeten en na lang zoeken, bleek ik toch uien gegeten te hebben. Kon ik dat meteen in een layout verwerken (1ste foto).
Vandaag met de klas naar de bieb geweest rond om het thema o, jee een spreekbeurt. Twee moeders mee gevraagd mocht het nodig zijn dat iemand terug naar school moest. Maar alles ging eigenlijk heel erg goed, zonder problemen. Lekker een stukje gelopen van school naar het Nederlandplein wat me 100% mee viel en in de bieb hebben ze zich eigenlijk ook als engeltjes gedragen. 't Was een hele poos geleden dat ik voor het laatst in de bieb was, wat is er veel veranderd in de tussen tijd zeg, vandaar ook mijn layout aangepast aan het leerpunt van vandaag, "de bieb is lang niet zo stoffig"!

baci Patricia

1 opmerking:

Unknown zei

Grappig zeg die layouts.
Zou je er anders ook zo bewust bij stil hebben gestaan? ;)
Ik waarschijnlijk niet.

Je bent goed bezig! Hou het vol, ik ben benieuwd naar alle layouts uiteindelijk in een map.

Ga zo door!

Liefs xxxxx