zondag 9 december 2007

pagina 3

Dag 3: kerstkaarten, het goud op de eerste pagina heeft nogal last van het licht, maar het ziet er een stuk mooier uit in het echt. De foto moet nog komen dus vandaar het lege stuk.



Kerstkaarten

De afgelopen jaren heb ik altijd mijn kerstkaarten gekocht. Het liefst bedenk of zoek ik een gedichtje voor in de kaart. Het gedichtje van vorig jaar heb ik nog omdat ik vorig jaar voor mezelf een kerstplanner gemaakt heb en ik het tussen de kaartjes en postzegels van 2006 vond:

Wij wensen jullie alle mooie dingen
Al het beste om 2007 goed te beginnen
Een goede gezondheid, veel liefde en geluk
Dan kan het nieuwe jaar ook voor jullie niet meer stuk

Dit jaar weet ik nog niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb wel de kaarten al in huis. Nu nog gedichtje en er voor gaan zitten

Vandaag heb ik wel de handgemaakte kaarten voor oma afgemaakt. Bij oma hebben we met de hele familie uitgezocht welke kaart naar wie ging en wat er op moest komen te staan. Het was nog een heel gepuzzel.
Day 2 is about cards. The gold isn't happy with the light, but is realy nice in realy live. Photo hasn't arrived yet so thats why there is still a blank spot.
baci Patricia

1 opmerking:

Unknown zei

Wel altijd erg leuk een gedicht erop! Die van vorig jaar was ook erg mooi!

Maar als je erg geen zin in hebt dan moet je het natuurlijk niet doen.

Ik zie wel wat het geworden is ;)

Liefs xxxx