vrijdag 16 februari 2007

bios

Vorige week zondag zijn we me André en Linda naar de bios gegaan naar "Smoking Aces" niet echt mijn film, vond het een beetje vage schietgrage film moet ik zeggen. Maar voordat we naar de bios gingen zijn we even met z'n vieren naar school gegaan om een groot deel van mijn spullen al uit de klas te halen. Voelde me er wel erg rot over omdat ik nu alles wat de kinderen gebruiken mee aan het nemen ben. Maar goed ik ga die hele MBS ook niets gunnen, ze hebben het zelf verpest. Ik heb nu de hele berging vol staan en dan bedoel ik ook echt vol en dan is nog niet eens alles hier....... de rest komt in de carnavals vakantie wel.

Gisteren zijn we nog even naar de bios geweest, naar "Night in the museum" deze vond ik wel leuk om te kijken, erg grappige stukjes zaten er in de film. Daarna nog even langs mama omdat John zijn carnavals pak een naadje nodig had. John gaat als schot en ik ga als Charlston dame. Vanavond ga ik met Lieke vast de stad in en waarschijnlijk zaterdag naar de optocht met John en voor de rest kijken we wel wat ik nog aan kan.

Hopelijk kan ik wat leuke foto's maken, die houden jullie nog even te goed!!

baci Paticia

Geen opmerkingen: