woensdag 7 februari 2007

nieuwe foto's

De baterijen van m'n camera waren leeg en denk je nu dat ik zo slim ben om ze op te laden, NEE dus. Vandaar dat het even geduurt heeft voor ik weer kon posten. Post namelijk graag met foto's ben erg visueel ingesteld ;) hè Lieke! De eerste foto's zijn van de overige A5 bloknotejes. Vandaag heb ik een nieuwe voorraad gehaald, heb weer 20 boekjes om te beplakken.




Ben weer aan het werk, naja therapeutisch dan hè. Heb maandag en vandaag van 9.00 tot 11.00 gewerkt. Zit op de administratie, de beeldvormingen van de leerlingen te maken. Zodat mijn opvolger het een stuk makkelijker heeft als het om de handelingsplannen gaat. De hele tijd lopen er collega's binnen om te zeggen dat ze het zo'n dappere keus vinden dat ik ontslag genomen heb. Henk heeft natuurlijk een k*t smoes gegeven, dat ik het werk lichamelijk niet meer aan kon en alles van school mee naar huis neem. Echt geluisterd heeft hij dus niet naar mij maar goed. Ik was erg boos op hem en wilde hem hier op aanspreken, helaas had hij maandag ADV en vandaag was hij spoorloos...... Ik had Ton er nog wel op aangesproken, die heeft Henk natuurlijk weer gesproken. Heb vandaag nagevraagd wat er in de brief naar ouders toe staat over mijn vertrek. Maar Ton gaf aan dat er geen reden in vernoemd staat. Gelukkig maar anders had ik er een brief achteraan moeten sturen. Vrijdag ga ik weer werken van 9.00 tot 11.00 misschien dat Henk zich dan nog steeds voor me verstopt, maar dan stuur ik wel een mailtje! Morgen heb ik om 10.00 uur een gesprek op de Boschuil met de afdelingsleiders van de midden en de bovenbouw. Ben benieuwd hoe het verloopt en wat ze mij te vragen hebben en wat de mogelijkheden binnen de boschuil zijn.....

Heb vandaag ook nog een nieuwe cartridge voor m'n cricut gekocht en wel New Arivals. Hier de verschillende vormpjes die hij uit kan snijden:

Nee ben niet zwanger of van plan het snel te worden, maar had bedacht dat wanneer mama met allerlei baby artikelen op de braderie staat het natuurlijk net iets makkelijker verkoopt als ik ook baby dingetjes heb.... vandaar, hier onder mijn eerste poging om een kaart te maken.





Ik denk dat ik nog even verder ga spelen met de cardrigde en dan lekker in m'n heerlijke bedje tv ga liggen kijken!!!

baci Patricia

1 opmerking:

Unknown zei

hihi ben jij visueel ingesteld... nee joh helemaal niet, hahaha ;)

Jij kan weer lekker vooruit met de 20 bloknotejes, dat word goed verkopen straks op de braderie!!!

Ik vind het een erg leuke/ schattige cardridge! En gelukkig maar dat je niet zwanger bent want dan heb je dadelijk helemaal geen tijd meer om te scrappen ;)

Liefs xxx