zaterdag 10 februari 2007

druk druk druk

Tjonge wat heeft een mens het soms druk ;) Ik heb vrijdag moeten werken (tot 11 uur) en toevallig was Henk er ook eventjes, ik had eigenlijk geen zin meer om hem aan te spreken en dacht dat hij mij ook wel eens aan kon spreken, aangezien hij toch al lang op de hoogte was van het feit dat ik erg boos was op zijn uitleg over mijn ontslag. Gelukkig deed hij dit ook, hij vroeg of ik de brief naar ouders gelezen had en dat had ik idd. Dat was het eerste wat ik ging doen toen ik op school aan kwam. In de brief is het heel algemeen gehouden, maar er stond wel in dat de school op woensdag 28 februari om 13.00 uur van mij afscheid neemt??? ik ben hier helemaal niet van op de hoogte en heb hier ook helemaal geen zin of behoefte aan maar goed.... In de schriftjes van de kinderen was door twee ouders gereageerd op de brief, de ene had het wel verwacht maar vond het heel erg jammer, de andere vroeg hoe het nu verder moest met de kinderen aangezien ik waarschijnlijk niet over 1 nacht ijs was gegaan. Ik ben benieuwd, misschien krijgt het hele gebeuren nog wel een staartje, maar goed ik hoef er niet meer zo lang te zijn, ik ben er bijna weg en dan is het hoofdstuk MBS gesloten!!! Morgen ga ik een gedeelte van mijn spullen vast uit de klas halen, de rest doe ik wel in de carnavalsvakantie.

Vrijdag was de sneeuw die donderdag gevallen is nergens meer te bekennen, maar wil nog even een foto laten zien van John en Lani in de sneeuw. Ik was boven en dacht wat hoor ik toch steeds, bleek John sneeuwballen aan het gooien te zijn tegen het raam aan de balkonzijde...mafkees. En Lani maar rennen en het heerlijk naar haar zin hebben in de sneeuw.

Vandaag zijn we de hele dag bij oma in de tuin bezig geweest, ze wil een tuin zonder onderhoud, net zoals papa en mama hebben. Een terras met daarna van hout een verhoging (die trapsgewijs omhoog loopt) waarop de planten in bloembakken komen te staan. Dus al de stenen die oma in de afgelopen tig jaar heeft verzameld moesten uit de tuin gehaald worden en alle struiken en bomen. Daarna alles naar de contener (2x) en de planten en bomen in bakken zodat ze het overleven wanneer we weer verder gaan met de tuin. Het was een hele klus, maar de tuin is leeg en er staan 5 bakken vol met planten die weer terug gezet worden. De volgende stap is worteldoek leggen en de verhoging van hout maken, maar goed dat is voor een ander weekend weggelegd. Lani heeft de hele ochtend buiten rond gelopen en gegraven, ze vond het heerlijk, ze heeft zich prima vermaakt en ligt nu dan ook uitgeteld op haar kussen te slapen.

Gisteravond is het PiensOnlineWorkshopWeekend (POWW) begonnen waar ik me voor op gegeven heb. In totaal 10 workshops volgen vanuit m'n luie stoel in 3 dagen. Hier en daar zijn er ook nog leuke prijzen te winnen zoals een Cricut (maar die heb ik al en ik heb hem niet gewonnen). Gisteren was er een plaatjes spel waar ik een cadeaubon van €12,50 heb gewonnen. Daarnaast waren er al 2 workshops, van 1tje heb ik de layout net even af gemaakt zoals je op de foto kan zien. De andere is een minialbum maar daar was ik niet aan toegekomen. Gelukkig kun je alles opslaan en printen zodat je er in je eigentijd aan kan beginnen. Vandaag heb ik ook al weer 3 erg leuke workshops gemist, maar ook daarvan heb ik de beschrijvingen al opgeslagen en uitgeprint.

Ga nu even eten maken en dan denk ik op de bank hangen, dat heb ik wel verdient na vandaag, of misschien toch een workshop volgen want de volgende begint om 21.00 uur.

baci Patricia

1 opmerking:

henny zei

Leuke foto van jullie twee maar je had hem eigelijk moeten maken in het nieuwe bed