vrijdag 16 februari 2007

valentijnsdag

Voor John kwam valentijnsdag een beetje eerder dit jaar, was dinsdag met Mama even gaan winkelen en had drie nieuwe shirts voor hem gekocht, daarnaast had ik heel actief valentijnskoekjes voor hem gebakken en had ik hem een kraslot gegeven en hoopte natuurlijk van harte dat er een flink geld bedrag op zou staan. Had het pakketje al bij de tv gezet, maar John kon z'n nieuwsgierigheid niet bedwingen tot woensdag dus alles ging meteen open.

Tja ik win toch nooit wat was zijn reactie, ik heb geen geluk. Hij won wel wat, misschien dat je het zelf kunt ontdekken op de foto hoe groot deze prijs wel niet was......

Woensdag moest ik werken ik had voor Roxanne en Marcia een kleine valentijn's verassing gemaakt.

Op de terug weg had ik radio 538 aan staan. Daar gaven ze een reisje naar Italie weg als je mee deed met de ultime liefdes test. Nou deze jongen had er de volste vertrouwen in. Ik was al thuis maar heb nog even in de auto gezeten om het stukje af te luisteren, hoezo sensatie belust.... hopelijk doet de link het, anders moet je hem even kopieren in de adresbalk, voor als je het niet gehoord hebt de 14de....

mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070214-valentijnstest.wma

John had de rest van de koekjes mee naar het werk genomen en ze daar uitgedeeld, volgens hem vielen ze wel in de smaak. Ik had meer mensen van m'n lekkere koekjes willen laten genieten, maar helaas, wij vonden ze ook erg lekker dus waren ze op voor we het wisten....volgende keer beter ;)

En wat heb ik voor valentijn gekregen??? Het moet nog gaan bloeien maar het wordt vast een bloemen zee....

baci Patricia

Geen opmerkingen: