vrijdag 16 februari 2007

gesprek Boschuil

Gisteren had ik mijn "kennismakingsgesprek" op de Boschuil. Ze hebben ook een constructie bedacht waarin ik zal gaan werken de komende maanden. Eerste werk ik van 1 t/m 23 maart als vaste schoolvervangster, dat betekend dus dat ik in alle groepen ga vervangen, daar waar nodig is. Vervolgens krijg ik dan vanaf de week van 26 maart een vaste groep voor drie dagen. En wel op woensdag, donderdag en vrijdag. De maandag en dinsdag blijf ik vaste schoolvervangster. Ik heb ook al een maatje toegewezen gekregen en er is al een accound aan gemaakt voor me zodat ik straks gewoon op het netwerk kan enz enz. Heb ook al kennis gemaakt met de gene die ik ga vervangen.
We liepen ook even binnen bij de directeur die meteen mijn mutatieformulier in ging vullen. Kwamen tot de conclussie dat ik 1 dag eerder moest beginnen, wilde ik de zomervakantie uitbetaald krijgen. Ze waren heel open geweest in het feit dat ze nu nog niet kunnen zeggen of dat er een baan voor me is op de Boschuil na de zomervakantie, ze hebben natuurlijk wel allemaal ideeen, maar ja nog niets concreet. Maar dit betekende dat ik dus ook een dag eerder ontslag moet krijgen op de MBS. Nou was dat natuurlijk wat lastiger, maar toen kwamen ze met een constructie dat het alleen op papier zo hoeft te zijn dat ik de 28ste op de boschuil begin en dat ik dan in werkleijkheid een adv dag op neem zodat ik m'n laatste dag gewoon op de MBS kan werken. 's middags heb ik dit met Henk besproken. Hij gaf aan dat ik toch gewoon door de MBS betaald werd, of wel hij snapte het niet helemaal. Hij dacht dat dit wel mee zou vallen met die datum, maar gelukkig stuurde hij toch meteen een mailtje naar de AKROS en die bevestigde wat later dat het oke bevonden was. Dus nu word ik gewoon doorbetaald in de grote vakantie.....
De groep die ik krijg is een hele leuke, actieve groep. Er zit een kind met autisme in de klas, maar goe ddat niveau zal wel erg verschillen natuurlijk met dat wat ik gewend ben. In de hele paralel zitten toch behoorlijk wat kinderen met autisme heb ik begrepen dus ze waren erg blij met mijn expertische. De leerkrachten die er staan zijn al erg bezig met ontwikkelingsgericht werken en hebben net het project de gouden eeuw achter de rug. Lijkt me super om daar te gaan starten. Ik heb hun site bekeken (wordt door een leerling bijgehouden) en vond dit filmpje er op..... dan moeten het toch super kinderen zijn ;)



baci Patricia

Geen opmerkingen: