vrijdag 5 januari 2007

kerstcadeautjes

Zo de kerstboom is weg, alle versieringen in het huis ook, goh wat is het kaal nu want ik had drastisch opgeruimt voor de kerstboom en de versiering in huis kwam. Nu is het dus erg kaal, weet nog niet goed wat ik er nu wel neer moet zetten. Maar om toch weer even terug te komen op de gezellige kerstsfeer hier wat foto's van mijn kerstcadeautjes.

Op een of andere manier krijg ik m'n foto's niet geupload op het forum van Pien's atelier. Vandaaar dat ik ze hier maar post zodat ik ze toch aan iedereen kan laten zien.

Ik had met kerst voor iedereen een kleinigheidje gemaakt. Voor mama had ik in het paarse melkpakje wat chocolaatjes gedaan en voor Papa heb ik melkpakje helemaal aangepast (naja de berekeningen heeft John gedaan ;)) zodat er een doosje met koffie in paste. Het rode verfblikje heb ik voor Oma gemaakt met lekkere chocolade koekjes er in. Op de achterkant had ik (met de cricut) winterkoekjes geschreven. Voor m'n broertje een verfblik waarin hij kan sparen (onder de kerstboom zaten er ook chocolaatjes in). Voor m'n schoonzusje een schilderijtje voor op haar kapsalon. Zoals je kunt zien, houdt ze erg veel van glitter en goud. De foto's zijn niet zo heel goed belicht, maar ik was vergeten foto's te maken dus nadat ik de cadeautjes gegeven had moesten ze hem allemaal weer inleveren zodat ik er snel nog even een foto van kon maken.

En wat kreeg ik onder de kerstboom: 2 nieuwe matjes voor de cricut, dubbelzijdige tape en natuurlijk papier!!!



Baci Patricia

Geen opmerkingen: