vrijdag 12 januari 2007

notitieblokjes

Vandaag of naja eigenlijk vanavond heb ik weer wat notitieblokjes gemaakt. Vind het steeds leuker om te maken, maar merk dat ik er nog erg in moet komen als het gaat om embelishments. Maar goed volgens mij zijn ze aardig gelukt. Oma zag mijn eerste poging en heeft er meteen 2 besteld voor de kleinkinderen van haar zus. Wat ik daar voor ga maken moet ik nog even bedenken! Maar eerst de foto's:



Heb bij alle drie de "Cricut" gebruikt. Voor de tag met de N heb ik George gebruikt. Voor de tag met de beer en voor de hond heb ik Doodle Carms gebruikt. Kan niet wachten tot ik volgende week m'n 3de cartridge kan kopen: tag's, bag's, boxes en more. Aangezien ik de komende weken toch thuis zit kan ik lekker veel maken. Maar goed dat moet ook wel wil ik in maart op een braderie wat centjes terug verdienen om weer nieuwe spulletjes te kunnen kopen.


Baci Patricia

Geen opmerkingen: