zondag 28 januari 2007

ook nog leuke dingen..

Volgens mij had ik al geschreven dat ik gereageerd had op iemand zijn oproep op het messageboard van Piensatelier. Nou ik ben het geworden dus afgelopen vrijdag heb ik een pakketje opgestuurd met al m'n rommeltjes en met 5 cd's vol met foto's. Het was precies wat Roelien zocht zei ze, dus al die verzamelzucht is toch nog ergens goed voor geweest ;) Ik dacht dat de naam van Roelien me al zo bekend voor kwam, maar wat bleek ze moet een artikel maken voor Cratief met Foto's (CMF)en laat ik daar nu net lid van zijn geworden, gisteren viel het eerste nummer in de bus. Ik kon geen artikel met haar naam vinden dus nam het blad erbij dat ik gekocht had in december. Wat blijkt nu al die leuke kerstplanners die ik gemaakt heb voor Linda, mama en mezelf, zijn van haar ontwerp hihihi wat een toeval toch....?
Hieronder een voorbeeld van mijn kerstplanner, van de andere twee zijn geen foto's gemaakt.



Waarschijnlijk komen dus mijn foto's en prularia in het volgende nummer te staan dat rond 1 april uit komt. Hihi wel een rare gewaarwording denk ik. Foto's van bijna 4 jaar geleden, waarop ik toch dik 15 kilo zwaarder ben...hahah er is vast niemand die me herkend ;)

baci Patricia

1 opmerking:

Unknown zei

Dat blad ga ik dan kopen!!!

En natuurlijk patries, niemand zal je herkennen..... ;)

Hihi gaaf man! Ik wacht ik spanning af ;)

Liefs xxx Lieke