zondag 14 januari 2007

lang zal hij leven, lang zal hij leven

Hoera John 32 jaar!!!

Vandaag de verjaardag van John geviert. Vanmorgen betijds opgestaan nog 4 wassen weggestreken/gevouwen, 't huis nog een beetje aan kant gemaakt, voor de laatste keer de haren opgezogen en de hapjes klaar gezet.

Natuurlijk schijnt er dan op een dag als vandaag ineens de zon als een gek, waardoor lekker zichtbaar wordt dat de ramen nodig gewassen moeten worden. Maar goed wat wil je ook met een hond en een kat?? Dus vanmorgen ook nog maar even alle glazendeuren gewassen (dat zijn er dus 4!!) en het grote raam tussen de kamer en de hal. Volgens mij ben ik dus weer aardig bij met poetsen!!!


Rond een uur of 2 kwam dan eindelijk de hele familie. Naja eindelijk ik was natuurlijk wel klaar met poetsen, hadden ze er om 11 uur gestaan had ik me groen en geel geergerd aan de vieze ramen! John was wel een beetje bezorgd of dat oma haar cadeau er wel uit zou krijgen nu ze zo laat was, maar gelukkig was dat geen probleem. John heeft een borenset, een mooie auto (naja hij past er wel niet in), een beeltje van Lani en technisch lego gekregen. Daarnaast nog een fijne financiele bijdrage, dus hij kon het niet beter treffen!! Lieke en Erik zijn ook nog even geweest, dus het was een volle bak. Nadat het bezoek weg was werd meteen een van de tafels leeg geruimd en werd er gebouwd.

Op tv werd meteen een nieuw hobbyplan gevonden waarbij het nieuwe set boren goed van pas kwam, maar ik vond het beter om hier nog maar even mee te wachten. Er werd een erg mooie apothekerskast(en) gemaakt in een keuken. Geweldig maar liever pas als we een huis voor ons zelf kopen en tja dat duurt nog wel even dus die plannen staan weer even geparkeerd!

Oma heeft meteen de notitieblokjes meegenomen voor Ellen en Maartje. Oma vond ze erg leuk dus hopelijk de dames ook! Linda heeft er ook een gekregen, de roze!!! Heb vandaag verder niets meer gemaakt en denk ook niet dat dat er vanavond nog van komt, ik ga zo Boones kijken en dan denk ik dat ik lekker m'n bedje in duik. Morgen even met mama langs oma om haar een goede reis te wensen. Ze vertrekt dinsdag voor 2 weken naar Oeganda. Hopelijk heb ik de rest van de dag meer tijd en zin om weer lekker aan het scrappen te gaan!

baci Patricia

Geen opmerkingen: