donderdag 18 januari 2007

vroege vogel

Vanmorgen was ik er al vroeg bij, omdat er storm voorspeld is heb ik John maar naar z'n werk gebracht want ik heb vanmiddag de auto nodig. Moet even langs school om het een en het ander te bespreken over het rooster. Niet normaal hoeveel water er op de weg lag en hoeveel er nog uit de lucht kwam. Maar goed ik zit binnen heb er niet zo heel veel last van, behalve als ik met Lani ga wandelen. Lani zelf heeft er weinig problemen mee, ze loopt graag door de regen. Het liefst schud ze zich ook pas uit als ze midden in de kamer staat zodat alles lekker vies en nat wordt. Voortaan hangt er dus een handdoek in de gang om Lani af te drogen! Maar omdat ik om 7.00 uur vanmorgen dus klaar wakker was ben ik maar gaan spelen met de cricut. Het is nu 2 uur later en ik heb 5 doosjes/tasjes gemaakt. Hieronder de foto's:


Vind ze erg leuk geworden, weet alleen niet goed wat ik met het hartvormig tasje moet?? Ideeën zijn welkom.

Baci Patricia

Geen opmerkingen: