zaterdag 13 januari 2007

Lani is geslaagd!!!

Vandaag mocht Lani dan eindelijk op examen voor de V1. Ze is geslaagd ze moest 76 punten halen om te slagen en ze haalde er 87! Ze had er werkelijk waar geen zin in, ze wilde niet luisteren, was traag en deed eigenlijk precies waar ze zelf zin in had. Sinds dat ze loops is, is het luisteren een flink stuk achteruit gegaan. Maar goed ze is geslaagd!!! We nemen nu even een pauze, maar over een maand of 3 beginnen we aan V2.






Daarnaast heb ik vandaag nog 3 notitieblokjes gemaakt.


En ik heb me ingeschreven voor m'n eerste SWAP. Het is een receptenswap, hihi ik heb me tot nu toe ingeschreven voor:

  • Hoofdgerecht: bloemkoolschotel
  • Gebak: aardbeientaart
  • Lunch: luxe sandwich

Het is de bedoeling dat we 4 keer het recept gaan scrappen op 15x15. Je houdt er dan 1 voor je zelf en de andere 3 stuur je op. Alles moet klaar zijn en ingestuurd voor 30 juni 2007, waarna alles verdeeld wordt en je dus een pakketje terug krijgt in je brievenbus met de recepten van de andere deelnemers. Ik ben heel benieuwd. Ik ga kijken of ik nog wat recepten kan bedenken zodat ik met nog wat groepjes mee kan doen. Ik heb nog de keus uit:

  • voorgerecht
  • nagerecht
  • salade
  • ovenschotel
  • BBQ
  • snacks/hapjes

baci Patricia

Geen opmerkingen: