woensdag 24 januari 2007

Zou het dan eindelijk winter worden???

Vandaag met Lani en Lieke wel anderhalf uur in de bossen geweest. Lani vond het heerlijk en heeft zich dan ook helemaal uitgeleefd. Zo erg dat haar snorharen uitendelijk ijspegeltjes vertoonde. Maar ik heb een aantal mooie foto's kunnen maken voor in het seizoenen boekje wat we in de workshop van Karin Burniston gemaakt hebben. Hier een paar voorbeeldjes:



Vandaag ben ik gebeld door iemand van de SKPO. Afgelopen maandag heb ik online een opensollicitatie gedaan binnen die stichting. En gisteren dinsdag dus heb ik een open solliciatiebrief geschreven naar de Boschuil. Maar vanmorgen had ik dus al iemand aan de lijn........naja ik had niet opgepakt en m'n voicemail deed het niet (nu trouwens weer wel) dus kreeg ik een mailtje met daarin het verzoek om haar terug te bellen omdat ze nog wat practische vragen had en om een vervolg afspraak te maken. Goh gaat nu ook weer erg snel. Ze vroeg per wanneer ik beschikbaar was en ik heb aangegeven als ik iets vind waarvan ik denk, ja dat is het, dan per direct! Ze gaf aan dat er een opzeg termijn van 2 maanden zou zijn bij de SSOE (stichting waar ik nu werk) omdat ik een vast contract heb. Maar goed dat er op het moment zo geen vaste banen waren, dat deze pas in april bekend zijn en dat dan nog de mensen die langer werken binnen de SKPO voor gaan. Maar of dat ik ook interesse had in langdurige vervangingen?? Natuurlijk heb ik dat... Ik moet nu wat formulieren invullen en vrijdag heb ik om 10.00 uur een afspraak. Heb net al m'n diploma's, certificaten en acte van benoemingen gezocht en die liggen al klaar. Ik moet het formulier van vier kantjes nog invullen maar goed het is ook pas woensdag. Morgen eerst maar eens kijken wat de ARBO arts te zeggen heeft.

Gisteren las ik een oproep op Pien's Atelier om exotische foto's en daarbij tickets, bonnetjes enz. Ik heb gereageerd met ik heb nog zo'n 1700 foto's en een tas vol rommeltjes, misschien heb je hier wat aan. Kreeg vrij snel een reactie terug dat ze graag met mijn spulletjes aan de gang ging en of ik het vast op wilde sturen omdat de deadline nog al krap is. Er moest nog wel even overleg plaats vinden met de redactrise, mocht het niet goed zijn krijg ik alles weer terug gestuurd. Ben benieuwd....staan straks mijn foto's en rommeltjes (waar iedereen me altijd mee voor de gek houdt) dadelijk in een scrapmagazine!!! Ik houd jullie op de hoogte.

baci Patricia

1 opmerking:

henny zei

hallo Patricia leuk die foto,s van Lani in het winter landschap